sobota, 14 marca 2020

Eucharystia - Niedziela



DRODZY RODZICE i ERM-ici;-)

Ze względu na kolejny Dekret Arcybiskupa,
którego opis zamieściłam 
we wcześniejszej informacji...
/max 50 osób w Kościele, w jednym czasie/

Nie będzie mnie w niedzielę na godz. 10.00,
żeby nie zajmować miejsc,
tym którzy pragną przyjąć Jezusa w Hostii
- którzy przyjdą jutro do Kościoła.




Ja mam to szczęście, że mieszkam z Jezusem obecnym w Hostii 
"pod jednym dachem", więc tu będę oddawała i polecała  Bogu i św. Urszuli Wasze Rodziny.

Zachęcam do korzystania Adoracji 
- modlitwy indywidualnej w ciągu dnia!!!

„Należy tworzyć w kościołach okazje do całodniowej adoracji Najświętszego Sakramentu 
w ciszy, aby wierni mogli wstępować tam na modlitwę osobistą” – pisze abp Gądecki.
W kaplicy Sióstr Klarysek /Kościele św. Ducha/
Pan Jezus wystawiony w Monstrancji cały dzień,
W naszej kaplicy - Sióstr Urszulanek,
Pan Jezus wystawiony od godz. 12:00 do godz. 15.00,
Kaplica otwarta cały dzień, a Święta Urszula
gotowa w każdej chwili wysłuchać
i zanieść nasze prośby i dziękczynienia Panu Bogu.
...A jeśli ktoś z dorosłych będzie miał już dośći będzie chciał porozmawiać, to jestem dla Was - w Sanktuarium św. Urszuli - tam można mnie znaleźć;-);-);-)
Jutro podam ciekawą propozycję dla dzieci 
na cały tydzień;-)